On estàs a cada moment


  • Han anunciat que en les pròximes setmanes s'implantarà una nova funció per a compartir en temps real els nostres moviments. Diferent per tant a la ja existent que ens permet enviar un missatge amb un mapa informant del lloc en què estem únicament en el moment d'enviar-ho.




                                            Geolocalización
  • Els participants del xat podran veure la ubicació en temps real en un mapa. Podrem veure diversos al mateix temps en el cas que siguen un grup d'usuaris els que estan compartint la seua ubicació en eixe moment.





Avantatges:     



Inconvenients:

  1. Som localitzables per altres per mitjà de l'ús del telèfon mòbil.
  2. Açò és quelcom que, en males mans, pot perjudicar-nos, ja que és quelcom que, entre altres coses, afecta directament la nostra privacitat.
https://www.adslzone.net/2017/01/22/ventajas-e-inconvenientes-actuales-la-geolocalizacion-movil/ 

A nivell personal jo pense que no em sera útil ja que no no m'agrada que la gent sàpia on estic en cada moment.
Jo no vaig a utilitzar aquesta aplicació perquè a ningu li importa on estic.



WhatsApp activa una función que permite localizarnos en tiempo real en un mapa

Comentarios

Entradas populares de este blog

Dispositius perifèrics

Dispositius mòbils interconnectats

Ports i drivers