La meua pel.licula de Halloween

Verónica  
SIPNOSIS
Madrid, anys 90. Després de jugar a la Ouija amb unes amigues, una adolescent és assetjada per perilloses presències sobrenaturals que amenacen de fer mal a tota la seva família. Inspirat en aterridors arxius policials mai resolts.


El nou i esperat llargmetratge de Paco Plaza ([REC], [REC] 2, [REC] 3 Gènesi). Amb un equip artístic encapçalat pels debutants Sandra Escacena, Bruna González, Claudia Plaer i Iván Chavero, i completant el repartiment d'aquesta inquietant història de terror inspirada en successos reals, Ana Torrent, Sonia Almarcha, Maru Valdivielso i Leticia Dolera.

5 PERSONATGES PRINCIPALS

Sandra Escacena
Personatge: Verónica


Ana Torrent
Personatge: Ana, la mare


Bruna González
Personatge: Lucía, la germana
Claudia Placer
Personatge: Irene, la germana
Leticia Dolera
Personatge: La professora de història



TRÀILER 




OPINIÓ PERSONAL:

Tenia molta fe en aquesta pel·lícula, i en això si que em feia por, ja que és molt habitual enaltir una pel·lícula i després decebre. No ha estat el cas. Des del minut un i des del primer fotograma, vaig quedar atrapat per la pel·lícula. Repartiment sorprenent i molt grat. Una explosió de cares joves i novells, amanides amb tocs d'experiència, vegeu a Ana Torrent. La factura tècnica impol·luta, amb boníssims enfocaments, sinistra ambientació sonora i una primmirada posada de decorats i ambientació noventera. La protagonista està esplèndida i les seves germanes en la ficció li dóna un suport fonamental, sense oblidar l'home de la família, que malgrat la seva edat, m'he cregut la seva actuació. Una monja molt convincent i una Ana Torrent molt professional i deixant amb tota la confiança del món, el poder a les seves filles. Por vaig passar, però no vaig sentir en cap moment que em manipulaven, ni intentaven empènyer a creure res.








Comentarios

Entradas populares de este blog

Dispositius perifèrics

Dispositius mòbils interconnectats

Ports i drivers